Call centar Opštine Pljevlja – uspješno odgovorio zadatku, od danas prestaje sa radom

U cilju poštovanja mjera Nacionalnog koordinacionog tijela, očuvanja javnog zdravlja građana i spriječavanja širenja korona virusa na teritoriji grada, Opštinski tim za zaštitu i spašavanje Opštine Pljevlja je 25. marta uspostavio besplatnu telefonsku liniju kao vid komunikacije sa građanima. Linija je uspostavljena kako bi se dolazak u prostorije Opštine Pljevlja sveo na minimum, a građanima pružile sve neophodne informacije u vezi sa postojećom situacijom, te primile i dalje proslijedile informacije o potrebi za pružanje pomoći domaćinstvima koja nisu u mogućnosti dobavljanja hrane, lijekova i ostalih potrepština.

Cilj zbog kojeg je telefonska linija uspostavljena opravdao je svoju namjenu, a građani su sve neophodne informacije  mogli zatražiti telefonskim putem na broj 1511 ili e-mailom na adresu opstinapv@t-com.me, čime je sistem komunikacije sa građanima bio u punom kapacitetu, dostupan svakim radnim danom.

Call centar je od početka širenja pandemije koronavirusa do danas primio preko 320 poziva, a zaposleni na ovoj besplatnoj telefonskoj liniji su na sve upite građana uspješno odgovorili i pružili tačne, blagovremene i pouzdane informacije o radu lokalne uprave, komunalnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač opština, kao i drugih institucija u gradu.

Građani će svoju redovnu komunikaciju sa organima lokalne uprave moći nastaviti preko šaltera Građanskog biroa, svakog radnog dana u vremenskom periodu od 7-15h i putem zvanične e-mail adrese opštine Pljevlja opstinapv@t-com.me i brojeva telefona dostupnih na sajtu opštine www.pljevlja.me .

Kabinet predsjednika Opštine Pljevlja